Partner mikrokreditna fondacija pruža usluge mikrokreditiranja u Bosni i Hercegovini. Mikrokreditne operacije su započele u aprilu 1997. godine uz podršku Mercy Corps/Scottish European Aid. Partner MKF ima 285 radnika koji rade u 66 ureda na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine. Naša misija je pružanje finansijskih usluga ekonomski aktivnoj populaciji koja ima otežan ili koja nema pristup komercijalnim izvorima finansiranja. Partner je neprofitna organizacija koja sav višak prihoda nad rashodima usmjerava u plasiranje novih mikrokredita u Bosni i Hercegovini. Plasiranjem mikrokredita, Partner mikrokreditna fondacija, ispunjava i svoje socijalne ciljeve direktno utičući na zaposlenost i stvaranje novih radnih mjesta. Vrijednosti za koje se Partner zalaže u radu sa korisnicima mikrokredita i radnicima su: timski rad, iskrenost, jednakost, odgovornost i učenje.
Želite karijeru u timu jedne od vodećih mikrokreditnih fondacija u BiH? Želite sticati nova iskustva, dinamičan i kreativan posao? Rad u skladu sa najnovijim svjetskim praksama, a sve u cilju ličnog napretka i napretka sredine u kojoj radite? Zadovoljstvo nam je pozvati vas da se javite na sljedeći
Oglas za prijem u radni odnos na poziciji:
Mjesto rada |
Pozicija |
Broj izvršilaca |
Tuzla |
Kontroler za operativno planiranje, izvještavanje i projekte |
1 izvršilac |
Stručni saradnik za nekreditne aktivnosti |
1 izvršilac |
GLAVNE ODGOVORNOSTI:
Kontroler za operativno planiranje, izvještavanje i projekte:
Organizacija i vođenje procesa operativnog planiranja i budžetiranja, sačinjavanje izvještaja o ostvarenju planskih kategorija na nivou organizacionih dijelova, sačinjavanje seta internih finansijskih izvještaja i izvještaja za kreditore, kontrola podatke u BI, integracija budžeta projekta u godišnji budžet i višegodišnje planove, obezbjeđenje tačnih i pravovremenih informacija od vlasnika pojedinih projektnih zadataka o stanju realizacije i dr.
Stručni saradnik za nekreditne aktivnosti:
Pravovremenost i tačnost obračuna plata, poreza i doprinosa; obračun ostalih primanja izvan radnog odnosa; unos prijava propisanih Zakonom o porezu na dohodak u entitetima FBiH i RS i Brčko Distriktu, podnešenje zahtjeva za refundaciju primanja za vrijeme porodiljskog odsustva i odsustva usljed bolovanja preko 42 dana i dr.
USLOVI ZA PRIJAVU:
Za Kontrolera za operativno planiranje, izvještavanje i projekte
• VSS (ECTS 240 bodova), univerzitetska diploma iz oblasti ekonomije ili menadžmenta,
• 1 godina radnog iskustva na poslovima plana i analize,
• Aktivno poznavanje rada MS office i softverskim aplikacijama,
• BiH državljanstvo,
• Vozačka dozvola B kategorije,
• Dokazane organizacijske, komunikacijske, analitičke i prezentacijske sposobnosti, preciznost u radu, spremnost na kontinuiranu edukaciju,
OD KANDIDATA OČEKUJEMO:
• Da su pouzdani i motivisani za rad,
• Da su fleksibilni u smislu radnog vremena i mjesta rada,
• Da su spremni da rade u timovima,
• Da su spremni na naporan rad i putovanja, da su spremni na kontinuiranu edukaciju i kontinuiran aktivni doprinos.
USLOVI ZA PRIJAVU:
Za Stručnog saradnika za nekreditne aktivnosti
• SSS ekonomski tehničar ili srodne oblasti,
• 1 godina radnog iskustva u računodostvu,
• Aktivno poznavanje rada sa MS office i softverskim aplikacijama,
• BiH državljanstvo,
• Vozačka dozvola B kategorije,
• Dokazane organizacijske, komunikacijske i administrativne sposobnosti, visoka motivisanost, fleksibilnost, spremnost na kontinuiranu edukaciju i sposobnost rada u timu,
NUDIMO:
• Radni odnos na neodređeno vrijeme,
• Probni rad u trajanju od 3 mjeseca sa mogućnošću produženja do maksimalno 6 mjeseci,
• Stimulacije za postignute rezultate,
• Efikasnu tehničku i materijalnu podršku.
Ukoliko ste zainteresovani da se pridružite našem timu, dostavite svoju prijavu putem elektronskog linka: https://kwiksurveys.com/s/n4td56br
Oglas ostaje otvoren do popunjavanja pozicije.
Zadržavamo pravo da razgovor i testiranje obavimo samo sa kandidatima koji uđu u uži izbor. Dostavljanjem prijave kandidati daju saglasnost Partner mikrokreditnoj fondaciji Tuzla da njihove lične podatke, navedene u prijavi, može obrađivati u svrhu provođenja postupka zapošljavanja i na osnovu tih podataka vršiti provjere ličnih karakteristika i profesionalnih referenci kod bivših poslodavaca, tražiti podatke iz službenih evidencija nadležnih državnih organa, te nakon okončanja postupka zapošljavanja ove podatke pohraniti u svojim službenim evidencijama na period od 6 mjeseci. Za više informacija možete se javiti putem telefona 035 300 250 ili besplatne info linije na broj: 080 020 207.
Više o nama možete saznati na našoj web stranici: www.partner.ba