Pohvale i prigovori

Također pročitajte...

Pohvale, žalbe i prigovori


Poštovani klijenti,

Sve sugestije, pohvale i prigovore kako na naše proizvode, tako i na naše usluge predstavljaju nam važne smjernice za dalje unapređenje, čime pridonosite ostvarenju naše još uspješnije saradnje, na čemu vam zahvaljujemo.

Vaše zadovoljstvo našim uslugama cilj je kojem smo posvećeni u svakom aspektu našeg poslovanja.

Vaše mišljenje je ono što posebno cijenimo, te nastojimo da pri definisanju ponude i uslova kreditiranja uzmemo u obzir sve sugestije, pohvale i prigovore, a kako bi zadovoljili očekivanja i potrebe klijenata.

Svoje sugestije, pohvale, prigovore i molbe možete uputiti usmeno ili u pisanoj formi na neki od sljedećih kanala komunikacije:
• info linija (080 020207),
• faks (++387 35 300 269),
• elektronska pošta (partner@partner.ba i sugestije@partner.ba),
• putem pošte Partner MKF (Partner mikrokreditna fondacija, n/r. Odbor za zahtjeve, pohvale,
prigovore i sugestije, adresa 15 maj bb, Tržni centar Sjenjak, 75000 Tuzla)
• putem pošte Ombudsmenu za bankarski sistem u Agenciji za bankarstvo FBiH/RS ili
(http://www.fba.ba/index.php?page=44)
• putem knjige žalbi (knjiga žalbi se koristi samo na području RS)
• putem sandučeta za pohvale, prigovore i sugestije
• ili direktno popunavanjem sljedećih polja:














Dokumenti za preuzimanje: