14.3.2025. godine
Partner mikrokreditna fondacija pruža usluge mikrokreditiranja u Bosni i Hercegovini. Mikrokreditne operacije su započele u aprilu 1997. godine uz Podršku Mercy Corps/Scottish European Aid. Partner MKF ima preko 270 radnika koji rade u 74 ureda na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine. Više o nama na web stranici www.partner.ba
Tražiš posao koji će te inspirisati?
Iskoristi ovu priliku – postani ključni dio našeg tima!
Tražimo strastvenog i preciznog Glavnog računovođu za nekreditne aktivnosti koji će biti jedna od ključnih osoba za unapređenje naših operacija i podršku u donošenju strateških odluka.
Broj izvršilaca: Jedan (1)
Mjesto rada: Tuzla
Kako bi izgledao tvoj radni dan:
- Bićeš osoba od povjerenja koja će biti zadužena da priprema dokumentaciju, podatke i izvještaje za potrebe internih analiza, internog i eksternog izvještavanja, interne i eksterne revizije, te za potrebe internih i eksternih kontrola, iz oblasti plata i ostalih nekreditnih aktivnosti,
- Sačinjavaćeš i potpisivati mjesečne specifikacije o isplaćenim plaćama, porezima i doprinosima u FBiH, Brčko Distriktu i Republici Srpskoj te sačinjavati godišnje izvještaje o isplaćenim plaćama i drugim ličnim primanjima u FBiH i Brčko Distriktu,
- Tvoje znanje i posvećenost će biti od pomoći ostalim radnicima u računovodstvu, uz tvoje savjete će s lakoćom obavljati poslove koji su u domenu plata, javnih prihoda i ostalih nekreditnih aktivnosti
- Bićeš odgovoran/a za kontrolu otvorenih stavki za nekreditna konta te praćenje zakonske regulative iz svog domena rada.
Šta tražimo:
- Univerzitetsku diplomu iz oblasti ekonomije, VSS (ECTS 240 bodova).
- Certifikat samostalnog računovođe i upravljačkog računovođe, a ako posjedujete certifikat za asistenta kvaliteta to je odlično!
- 2 godine radnog iskustva.
- Aktivno poznavanje engleskog jezika.
- Aktivno poznavanje rada sa MS Office i softverskim aplikacijama.
- Neophodno predhodno iskustvo u korištenju računovodstveno finansijskih softvera.
- Izražene organizacijske sposobnosti.
Šta ti nudimo:
- Sigurna i redovna primanja – Cijenimo tvoj trud i nagrađujemo te za to, a radni odnos se zasniva na određeno radno vrijeme, do 18 mjeseci!
- Podrška i obuka – Svaki početak može biti lakši uz pravog mentora i tim koji je uz tebe, koji cijeni tvoje mišljenje i doprinos!
- Prilika za napredovanje i profesionalni razvoj – Tvoj uspjeh je i naš, zato ti nudimo kontinuirani profesionalni razvoj, edukaciju i razvoj kompetencija te priliku da doprinesete velikim poslovnim strategijama!
- Bitno nam je tvoje zdravlje – Smatramo da je zdravlje naših zaposlenih na prvom mestu zbog toga s nama ideš na godišnje sistematske preglede!
- Razvijamo osjećaj pripadnosti – Razmjenjujemo iskustva, gradimo povjerenje, ovdje niste samo zaposleni - dio ste porodice!
- Radno vrijeme prilagođeno našim potrebama – Mi radimo petkom do 14:05 sati, vikende ostavljamo tebi!
Kako nam dostaviti prijavu:
Ako je tvoja strast tačnost i upravljanje složenim računovodstvenim procesima kao i želja za stalnim učenjem i napredovanjem, pridruži se našem mladom, energičnom i posvećenom timu i postani dio porodice Partner.
Dostavi svoju prijavu elektronskim putem koristeći sljedeći link: https://forms.office.com/e/JnNxNAjc9W
Na razgovor pozivamo kandidate koji uđu u uži izbor. Vodimo računa o ličnim podacima koje nam šalješ, dostavljanjem prijave daješ nam saglasnost da tvoje lične podatke navedene u prijavi, možemo obrađivati u svrhu provođenja postupka zapošljavanja i na osnovu tih podataka vršiti provjere ličnih karakteristika i profesionalnih referenci kod bivših poslodavaca, tražiti podatke iz službenih evidencija nadležnih državnih organa, te nakon okončanja postupka zapošljavanja, ove podatke pohraniti u svojim službenim evidencijama na period od 6 mjeseci.
Za više informacija možete se javiti putem telefona 035 300 250.