Obavještenje klijentima o mjerama za ublažavanje posljedica poplava i klizišta

 

Dragi klijenti,

Partner mikrokreditna organizacija pripremila je paket mjera podrške za svoje klijente čija je kreditna sposobnost ugrožena ili smanjena kao posljedica vanrednih okolnosti – poplava i klizišta iz oktobra mjeseca 2024. godine. Na ovaj način želimo vam pokazati da smo tu za vas.

Pravo na posebne mjere mogu ostvariti samo klijenti koji su direktno ili indirektno pogođeni negativnim posljedicama vanrednih okolnosti. S posebnom pažnjom pristupit ćemo svakom pojedinačnom slučaju, a mjere podrške koje vam možemo ponuditi uključuju:

  • Refinasiranje, odnosno odobravanje dodatnih novčanih sredstava potrebnih za prevazilaženje poteškoća s likvidnošću.
  • Odobravanje moratorija, odnosno odgodu u otplati obaveza, uz obustavljanje obračuna kamata i dodatnih naknada na iznos obaveza za vrijeme trajanja moratorija.
  • Izmjena ugovorenih uslova otplate, na način da se produži rok otplate i izmjeni otplatni plan, a mjesečna rata umanji u odnosu na iznos prvobitno ugovorene rate na vašem mikrokreditu, sa grejs periodom ili bez njega.

Pri ugovaranju olakšica za plaćanje mikrokredita, odnosno posebnih mjera, Partner neće naplaćivati naknade za obradu zahtjeva, a vaša kamata tokom odgode plaćanja ili grejs perioda će biti 0%.

Klijenti trebaju samostalno kontaktirati Partner i podnijeti zahtjev za olakšice plaćanja rata mikrokredita putem izmjene ugovorenih uslova otplate, bilo lično ili putem elektronskih kanala komunikacije: telefona, e-pošte, web stranice, Facebook stranice ili Viber-a. Nakon obrade zahtjeva, informisat ćemo vas o statusu i posebnim mjerama koje su najprikladnije za vašu situaciju.

Za sve dodatne informacije, molimo vas da se obratite najbližoj Partner poslovnici. Također, možete nas kontaktirati putem besplatnog info telefona 080 020 207 ili e-maila: partner@partner.ba.

Prijavite se na naš newsletter